dijous, 15 de maig del 2014

i aquest conte s'acaba!

El projecte s'acaba i m'emporto molts records i experiències.
La Sofia ha sigut encantadora i hem pogut arribar a tenir una relació de molta confiança.
Com ella diu, soc la seva germana gran i la veritat, ha acerat amb la descripció.
No crec que deixi de veure-la ja que m'agradarà saber com segueix avançant i millorant cada dia com a persona, estudiant i catalana. 
Només queda la festa final i tinc ganes de veure com els hi ha anat als meus companys i els llaços que ells hagin creat.
Si a tots els hi ha anat tant be com a mi, es podria dir que el Projecte Rossinyol 2013-2014 ha sigut un èxit!
gràcies per deixar que visqui aquesta experiència! 
Ens veiem divendres!

pd: us deixo unes fotografies d'un dia que vàrem anar a un parc del barri de la Sofia, on em va presentar alguns companys de la seva escola i em va convidar a un gelat! 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada